Svi ti lepi dani pred nama




 Možda bi trebalo da vam se predstavim, ali ja to ne želim. Želim da ovaj, pa i sve ostale tekstove koje budete čitali na mom blogu, proživite kao da su isečak iz vašeg dnevnika.

Puna sam utisaka, i toliko toga imam da vam kažem, ali polako... Jedna po jedna tema. Počećemo sa početkom proleća. Ja nekako sve vezujem sa tim obeležjem izlaska iz duge i sive zime. Jedna sam od onih što smatraju da je Sunce izvor života i ne mogu da vam opišem kakav je osećaj kada zakoračite napolje i prvo što vas okupa budu sunčevi zraci, a ne kap kiše. Sa svih strana pucaju osmesi ljudi koji su do juče tmurni, kao i vreme, išli na posao, po dete u školu, suočavali se sa svakodnevnim problemima. Kada malo bolje razmislite kliše ,, Posle kiše dođe sunce'' stvarno ima smisla u svakom pogledu. Uliva nam neku nadu da je stvarno sve moguće i da za svaki problem ima rešenje.

Kao i solarne ploče, i mi upijamo sunčevu energiju koja u nama pokreće neke osobine koje su dugo ležale i spavale u nama. Kao medved koji izlazi iz zimskog sna, osećate neverovatni nalet pozitivne energije i postajete nepobedivi. Svaki problem rešavate olako, bez nervoze bez tenzije. E pa pogodtie šta? Takvi treba da budete svaki dan ! Lep je osećaj, zar ne? 

Znam da nije sve u životu bajno, ali ni ne treba da bude. Kako bi ste onda učili na svojim greškama, ili savetovali vašeg bližnjeg? Svakim rešavanje problema ste sve mudriji i jači za ono što vas čeka. Puno je stvari koje treba da naučimo, situacija gde smo ostali nedorečeni, ali budite preduzimljivi i iskoristite vreme na najbolji mogući način. Ipak, ono treba da ide vama na ruku.

Nadjačajte situaciju, i poslušajte svoje unutrašnje Ja, jer ko će nas bolje posavetovati od sebe samih.


Autor: JA

Коментари

Популарни постови

Više sam nego raspoložena za saradnju. Radujem se vašim idejama.

Име

Имејл адреса *

Порука *